Bloggtävling hos dressyrmupparna


Nu tänker alla säkert såhär; Hilda - bloggtävling? HAHAHAHA
Så tänkte jag också först men när jag såg den här tävlingen tändes en ny tanke. Varför inte? Jag har hur länge som helst (även omde inte funnits så länge) suktat efter dressyrmupparnas egendesignade produkter. Men sen gäller det också att prioritera sina pengar och just nu är det inte hästutrustning som står överst även om jag väldigt gärna skulle vilja det...
Men ååååh, vad jag bara önskar att jag hade en hel fin dressyrmuppoutfit även om jag själv inte är så dressyraktig av mig även om jag kanske är en mupp?
Skulle det inte vara en perfekt present till hästarna när de kommer hem i maj? För då kommer säkert allt vara slutsålt för så fint som det är räcker inte lagret knappast länge till :(
Åhmajgad.

Kommentarer
Postat av: Elin & Othilia

Fin blogg!:)

2012-01-04 @ 18:54:08
URL: http://korsningsponnys.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E - superponyriders♥

Söt blogg :)

2012-01-05 @ 12:04:29
URL: http://superponyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0