Norway

Haha, har fått lite önskemål att skriva om Norgeresan.
Hmhmhmhmhehehe c:
Vet inte hur mycket jag ska skriva, det var bara så sjukt, jag vet inte - KUL! haha, tro det eller ej.
Som när vi ansträngde oss och faktiskt städade och gjorde jättefint på vårt rum ena dagen, men inte pallade nästa dag, så vi la oss under våra täcken och skrämde ledarna när dom kom på ruminspektion! Haha, omg, ni skulle sett deras miner!! xd
men ja, det hände massa roliga grejer där, men jag vet inte riktigt hur mycket jag kan skriva häär, he xD
Det mysigaste var nog ändå hela resan dit. Faktiskt. Även om jag satt bredvid nän väldigt djupt sovande snubbe som höll på att ramla över mig när bussen svängde! haha, sjukt läskigt.
Och nästa gången ska jag inte sitta framför någon som gillar att trycka upp sina fötter i mitt huvud....
Klass 8 - det är bara att längta tills nästa år för er! :D
Klass 9 - ni e beeest <3

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Hahah, låter kul xD

2011-09-17 @ 22:42:45
URL: http://enlitenknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0