Kärlek vid sista ögonkastet, eller pappersflygplanet?

Känner at jag inte uppdaterar så mycket nuförtiden, och några bilder blir det ju inte heller :(
Men asså, det händer inte så mycket just nu; jo, vi är tillbaka i skolan! YEYYYY! *stor entusiasm* Alla är deprimerade och beklagar sig över hur tråkigt det är och hur mycket man längtar tillbaka till Anders...
Jag vill inte låta all deprimering gå ut över bloggen heller...
Men en god nyhet är att jag har lärt mig hur man redigerar i CAMERA-RAW!! :D
Äntligen så kan jag få redigera bilderna som jag lltid har tänkt mig, lite mer min stil liksom. Äntligen!

Helgen spenderades tillsammans med Ella i Malmö. På fredagen sov hon över hos mig här i Höör, på lördagen åkte vi till Malmö. Jag beställde mina pennor i frustration över att Drewex redan hade stängt. Och sen gick vi till Gottelisa och storhandlade som vanligt, ehehehehehhe.
Lördagkväll tillbringades med ögonen fastklistrade vid datorn och poängtavlan till eurovision. Haha, en hel del skrik och ett och annat fult ord (hahahha xd) hördes nog till grannarna när Saade åkte upp och ner för placeringslistan. Måsta säga att han faktiskt har blivit bättre sen han tävlade i sverige.
idag har jag haft kör med Towe, Jojo (http://sweeetpotato.blogg.se/) och Elel (http://litenrutigprick.blogg.se). Som vanligt gjorde vi inte så mycket mer än att slumma runt och äta nyponsoppa med havrepuffar. Haha, "kör"!! Men kul har vi ju i alla fall :D
Ska se om jag kan fixa det med lite bilder sen, min blogg ör ju så frukansvärt tråkig just nu...
det roliga är att jag märker det på er också xd

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Jag vill höra er nån gång ju >.<

Tänk positivt, 23 dagar till sommarlovet ju :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-05-18 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0