Still sjuk :(

Ja, fortfarande..
Menmen :) Då blir det mer tid åt min bild! Fast den är klar... Får göra en ny bild i stället! xD
Ikväll ska jag nog ändå in till malmö ;)
Förhoppningsvis har Towe pengarna till reflexskärmen imorrn, så kanske vi ska åka in och köpa en reflexskärm till mig, och en kamera till henne ! Hon behövde lite hjälp med vilken hon skulle välja och nyblivna kameraägare är alltid lika roliga att vara med! xD
Kanske skulle jag ha lite porträttfotografering med några från Helenes släkt också, vi får se ^^

Lycka till på eurytmiuppvisningen allihopa!
tsssssssss

Ååhhhhh, vad jag längtar tills på freedag ! Bara en vecka kvaaar :D:D:D:D HappyFace 8'D

Hittade en bild på vilja också :), från heldagen ;)

:)

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Söta bilder :D

Men, har du gjort färdigt heldagsbilden?

Måste se den is¨åfall :D

2011-03-25 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0