en aning frånvarande? kanske..

sorry att jag har varit lite borta ett tag, är lite förvirrad :s
menmen..
varför ska ni, "alla" mina kära bloggläsare, behöva lide av det?
Nä, inte snelt asså! :o
Det ska jag gottgöra med ett långt inlägg! :D
Hmm, senast jag uppdaterade vart väl i onsdags om jag inte minns fel x)
Så, i onsadags efter skolan följde jag md Ella hem och sen kollade jag på hennes ridning, det var kul som alltid att träffa Lilleman och att se ella och julia rida :) Sara var sjuk så hon var inte med :c
På torsdagen var Elle sjuk så det blev ingen ridning för min del, i stället följde vivi med mig hem :) vi åt sånadär stekta bananer, MUMS :D
I fredags så skulle jag med Matilda men sen så gick det typ inte x) så jag hängde med Towe i stället. Hahaha, jag ritade en gigantisk felproptionerlig häst i skolgårdsgruset, det var svårare än man kan tro att inte se det uppifrån xD MEnmen, väl hemma hos towe vet jag inte riktigt vad vi gjorde, vi satt nog mest inne på hennes rum och pratade massa :D xd Sen på kvällen gick vi till Turken, heh, Höörs LIvs* och handlade massa godis, det vcar hårt och torrt men gott ändå ;D det var våldigt länge sen jag åt sånt  kemikaliegodis xD
Dagen därpå vaknade vid niotiden (haha xD) och hennes mamma och syster hade åkt på hundutställning så vi bestämde oss för att baka! C:
efter lite funderingar blev det jordgubbspaj (med hemmaodlade infrysta jordgubbar från towes f d trädgård, mums) och chokladbollskaka xD Typ en gigantisk chokladboll i en form med blockchoklad på (y)
Haha, när vi tog ut blockchokladen från micron så vart den fortfarande klumpig och lite torr så vi tänkte "äch, den är inte klar, lite till!" när den hade varit inne i några sekuner hörde vi ett olycksbådande fråsande och lite poppande ljud, typ om fräsnade popcorn och hittade med stor sorg brinnande blockchoklad :( xD
Den smakade fisk .____________. (enligt mattis xd)
Men jordgubbspajen var det godaste jag ätit på väääääääääldigt länge :D
Igår var det ju riktigt vårväder så jag cyklade hem till Matilda och vi möttes halvvägs :) Men vilken motvind, herregud..
Efter ett tag var vi ju hemma hos henne och vi bara chillade lite :)) haha xd När solen höll på att gå ner var det så nderbart ljus att jag lyckades dra med mig mattis ut på ängen och fota lite :D blev helt underbara bilder som ni kan få se om ni vill? :)
På kvällen joinade Towe oss och kom med fiskkakan! :D det var nuvi fick reda på hur den smakade xD
vi bara låg i mattis säng och kollade på MERLIN (<3) och downtown abbey :)
Vid halv 11-tiden kom mamma och hämtade mig x) Hon har varit i England i en vecka med jobbet och kom hem med MASsA toblerone! :D <3
Idag vaknade jag vi halv tio, typ, och gick upp och tog en tobleronebit (intressant va!?) Jag passade på att sörja lit eöver mitt headset ( D: )  och satte mig vid datan :) som vfanligt.. känns mosm om jag lever här, på tangentbordet gör jag min dagliga fingerpromenad ett par timmar ohc flyr ifrån min egen värld x) fegt, jag vet.. ni fattar inte ens vad jag snackar om nu så skit samma xD
Nu har jag försökt spela lite gitarr, men det går inte och sjunga för att jag har typ asont i halsen :s Så jag får lyssna på musik i stället, denna spelas just nu Lucy Schwartz – Gone Away :) jag slår vad om att ingen har hört den innan xd
Nu ska jag ladda in bilderna i datan och se om jag kan slänga upp någon här. Ni får ha lite överseende med att jag inte orkar redigera bilderna xD
oj, nu bytte det låt! :o Joshua Radin – Someone Else?s Life, hihi, joshua radin in my <3 ful kanske, men så mysig musik han gör så är det svårt att inte gilla honom ^^ <3

Haha. OBS!
jag har inte renskrivit detta så det är rörigt och jkag stavar konssitgr <-- som typ det där xD konstigt, ska det stå om ni inte fattade det (a)
Nej nu blev det reklam, nu orkar jag ionte skriva mer ^^ gutenbaj :3

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Långt inlägg :D

Nej,det borde vara förbjudet att skriva om alla kakor och toblernone man har ätit, jag blir frestad >.<

Jag vill se bilderna C:

2011-03-06 @ 13:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0