Fredagsmys, fotografering och bloggkoding med Matilda ! :D <3

Joni Mitchell – Chelsea Morning
Bara för det kan ni få lyssna på denna också ((:
På söndag smäller det! ÄNTLIGEN! Förhoppningsvis blir Towe frisk också >-< inte vara sjuk när man ska åka och provrida, fyy på dej towe :( </3

Yes, men vidare. Aaaop, så som rubriken lyder, så vart det lite foto hos Petro idag ^^ <3 Och bara för det ska ni få en bild från det (:
Riktigt söta e dom, Krullis och Sigge ^^
Ikväll har jag kollat på "I rymden finns inga känslor" för typ, tredje gången x) Men den e så jävla gullig, världens bästa film och den som inte redan har sett den tre gånger måste göra det! :D
Nu ska jag spela  Nelly Furtado – All Good Things (Come To An End) på gitarr, riktigt bra ackord på ultimate-guitar, så kika in lit edär också om ni e sugna på gitarrspel ngn dag ^-^
Gutenbaj (:

Kommentarer
Postat av: Ella :D

PROVRIDNING :D gu va jag e aviiis på dej >.<

Asså jag hittar aldrig dem låtarna jag vill spela där, jättestörigt :(((

2011-02-12 @ 00:19:06
Postat av: Hilda (:

provridning, provridning, provridning! hehe visselvissel :D :D :D :D

2011-02-12 @ 16:17:05
URL: http://bombus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0