Bra och dåligt :) :(

Eller ska man säga dåligt och bra ? japp, vi kör på det, de dåliga först !
Bad things:
1. Det är fortfarande halt i Ängelholm, så det blev ingen provridning idag heller :(
2. Jag saknar min reflexskärm <3
3. Mamma spelar dragspel >-<
4. Jag får inte åka hem till Petro :c
5. Jag måste städa..
Good things:
1. Min älskade Pappi betalar ridlägret så jag kan köpa ett Macro <3
2. Jag har fått världens bästa halsduk i födelsedagspresent av världens bästa bror
3. Jag ska lära mig att steka pannkakor
4. Ikväll kommer ponnyakuten <3
5. JAG SKA BLI FODERVÄRD ÅT MIN VITE SPRINGARE, MANOLITO, SOM ANLÄNDER DEN FÖRSTA APRIL!!!!!!!!!!! :D:D:D Lalaalalalalalalalalal, jag e happiest in tha wooooooooooorld, tsssss, lalalalalalaaaaa :D <33
Ni får en liten bild som jag snodde från deras hemsida, mohihi ^^ som jag sen kladdade lite på lade till lite gausisk oskärpa ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sämst är att du inte får komma hem till mig ;( <3 tycker jag ;) wiii, polli

2011-02-13 @ 14:47:04
URL: http://dentifrice.blogg.se/
Postat av: Ella :D

Jaa va kuuuul :D:D:D Men, om du inte fick provrida, hur vet du de X)?

Åhhhhh va mobbad jag e jag får inte gå på riiidläger på hästochponny mööö >.<

2011-02-13 @ 18:23:03
Postat av: Vilma - Rainbowtears ~

WiiiiiIiiiiiiiii <3 Underbart hilding<3

2011-02-14 @ 10:09:15
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0