veckan 8)

Haha, stilig bild från porträttfotograferingen i tisdags x)
Igår var jag hos Elle och red på alla tre hästarna och Matilda var med :D Det var helgalet och sjuuukt skoj xD<3
Resten av veckan har jag typ bott hos Matilda, därav har jag varit lite gone här ;o

Nu är Ella här :) Fast vi drar nog hem till henne sen, för mamma är i Stockholm och här finns ingen maat :c Fast det kan man ju överleva men att Ace´s kompisar är här blir svårare x( Fast alla e rätt då bakis så som är inte så väldigt irriterande just idag :) Skönt :P
Jag har typ två trogna läsare, känns ju bra xD
Fast jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva om så det är kanske inget roligt att läsa min blogg x(
Dagens låt:
Bon Iver – Blood Bank

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ville ju oxå hem till elel...;( men ni ska följa med mig hem iövermorron, hehe!>: D and I´m not gonna let you slippa!:D



väldigt fin bild, men om du vill så kan den väl vara stilig oxå?;D ahha, nej, du är verkligen jättesöt!:)<3



varför blir alltid mina kommentarer så långa?

2010-11-06 @ 21:38:25
Postat av: johanna-.-

och varför glömmer jag alltid skriva namn och sånt? -.-

2010-11-06 @ 21:39:05
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0