Idol >:c

Måste klaga lite på svenska folket... Daniel åkte ju ut ur idol och det är inte sneelt :c
Skriver lite på en bok som jag konstruerar tillsammans med Matilda :D Och testar mina Mangapennor som mamma har bytt! :D Tack 8)<3
Hade tänkt gå ut och fota lite nu men mamma pajade allt genom att fresta med majskolvar :c xD Får se om jag kommer ut en liten sväng sen, så får ni se bilderna ;D
Det bästa från Idol 2010 (daniel och linnea! >8D)
Vet inte om det funkar annars får ni en länk i nästa inlägg :p
Tjo.

Kommentarer
Postat av: johaannaa

Hmm, jaa, de kunde iaf valt elin ist, hon suger!;O

fast jag har bara hörtr daniel en gång och då var han skitdålig, men de tyckte ju du oxå så jag antar att jag får gå in och kolla din länk...;D mmm, majskolvar!;P

2010-11-03 @ 21:54:28
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0