Desperat xD

Hej igen ! :D
Eller nåt?

Förlåt att jag gör såna konstiga streck hela tiden, men jag har fått någon slags dille på att göra dom. Det är super kul xD
Känner mig fruktansvärt normal c:

Hihi, kolla ! Det är inte ens snyggt mot den bruna bakgrunden! x'3 Jag föddes nog utan känsla för stil.. -.- HAHA! Cx

Dessutom börjar jag bli lite trött på den här headern xD Så nu ska jag väl göra en ny eller ngt xS HAHA :D

Hmm, känner att mina inlägg blir allt mer och mer utflippade :C
Men jaja, när jag har lite mer inspiration ska jag skriva mer! :D BRA VAA!?? desperat.. -.-



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-10 @ 20:06:00
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/
Postat av: JohannA

Haha, såklart du har känsla för stil holda, det där är ju jättesnyggt ut!:D xD och din header är oxå väldigt STILig! Ha,ha,ha! xD ehem, nej, det ja egentligen ville var detta: snäälla cykla till skolan med mij imorgon! : D cD (a)

2010-11-10 @ 20:12:49
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/
Postat av: Ella ^^

Hahah xD

2010-11-17 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0