Hej hund, AH! HAN KOLLAR PÅ MIG !

Gymnasiemässan idag med käraste Hanna ! Trevligttrevligt.
Missade engelskan vilket var ganska skönt men missade också em halvmåltid då två små (okej, den ena är visserligen ett år äldre än mig men änywej) elaka ungar (elak Jona drog hanna i håret, inte kul...)
Det var intressant på mässna actually, heh, försökte hålla mig borta från spyken, är ju såå sugen på att gå musik helt plötsligt, men det är nog bara ett litet rush, hoppas det går över snart ...
Alla elever typ attackerade oss med information, när vi var inne på fjärde femte varvet sådär så kände alla redan igen oss...
hm.
Nu är Hanna här med mig, va har kollat på Broen å idol och nu återstår det att se vem som åker ut ...
Jahapp
Hejdå bloggen och alla fina människor som läser !
Btw, om någon vill veta vad Hanna önskar sig i julklapp så ska ni sikta in er på en såndär rund liten självgående dammsugare !
(Roberta var  pretty läskig...)

Kommentarer
Postat av: The President

ROBERTA in my <3

2011-11-19 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0