Åke Hedström

Idag har jag varit på fotoutställning med Helene :)
Åke hedström, han hade bilder ända sen 50-talet! Det var väldigt speciella bilder på ngt sätt, fin stil. Vet inte vad jag ska säga riktigt men sök på hans namn på google om ni vill se bilder ^^ finns säkert där ;p

Nu funderar jag på om jag ska ta ett ryck med heldagsbilden, innan jag ser på Tusen gånger starkare med helene. 
haha, kanske ska kolla på mello ikväll, det är ju trots allt final xD
ooooooooj, vilket meningslöst inlägg...
Piffar upp det lite med världens bästa låt:
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet ♥♥

Kommentarer
Postat av: Vilma - Rainbowtears ~

HEEELDAGSBILD C:

2011-03-12 @ 16:19:40
URL: http://rainbowtears.blogg.se/
Postat av: Ella :D

Heldagsbild, jaa :D

Åhh, tusen gånger starkare är skiiitbra :D finsk dialekt... xD

2011-03-12 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0