Ångest.

Ni vet dendär känslan som man får, när man bara måste göra något som man vanligtvis alltid kan, men bara inte just nu?
Just så! (dålig förklaring men wth!)
Jo, jag har min ritplatta, min dator sammarbetar (för en gångs skull -.-'), mitt photoshop är redan öppnat och inspirationen bara skriker för att få uttrycka sig med en bild!
Ritflowet liksom flödar!
Men en sak fattas.
Suck.
jo, den.
En liten viktig detalj.
Just den;
Pennan
En av de första pennorna man känner till gjordes i Kina av rör av bambu där man stoppade in djurhår i änden. När håren doppades i färg, sögs den upp i röret och en enkel form av penna hade sett dagens ljus.

Kommentarer
Postat av: Ella :D

noooooo Kan man inte ta en vanlig penna eller nåt :o?

2011-07-27 @ 15:25:03
URL: http://enlitenknas.blogg.se/
Postat av: josefin - f o t o b l o g g

fin blogg! följas via bloglovin? kraam :)

2011-07-28 @ 11:28:30
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0