Hej och åter hej

Nu är Matilda på toa och jag sitter här och bloggar :)
Lite senare ska vi hem till M och göra hallonpaj och hemgjord glass och så ska vi skriva fantasyböcker!
Fantasy har jag ju provat på innan och jag äääälskar verkligen att se på fantasyfilmer och läsa fantasyrelaterade böcker. Så mysigt och så häftigt att vi människor ändå kan komma på helt nya väsen och världar.
Det är det som är så svårt när man sjäälv ska skriva sen. Att komma på något alldeles nytt, något som ingen annan någonsin har kommit på. Och det finns så jädrans mycket redan.
Här krävs det alltså lite kreativitet. Men i rätt miljö och med mycket inspiration samt en kompis att prata ihop sig med ska det nog gå superbra! :D

Ooh, jag måste bara ladda upp en bild som ger mig så jävla mycket inspiration så att jag spricker! :o
Inte särskilt fin fotografiskt sett och sånt men ändå, så himskans (skånska! :D) mysig! ^^
Världensunderbarastebild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh nooo ska du ändra din header :(((( xD

Jag gillar den bilden föresten :DD

2011-04-18 @ 18:05:08
Postat av: Ella :D

Varför kommer den i9nte ihå¨ååg mej :(((

2011-04-18 @ 18:05:44
Postat av: Johanna :)

Fantasy!:D



Lycka till, och jag hoppas jag får läsa sen?:P

Och fiin header!<3

2011-04-18 @ 22:47:14
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0