Mu/bu?

Peekabooooo alla bloggläsare!
Jag bara tänkte skrämma er.
Göra er chockade.
Väcka eran häpnad.
MED ETT INLÄGG!
nu blev ni rädda va?
Ni skulle som vanligt gå in här bara för att än en gång slås av uppdatering status 0.000.
Men den här gången hade ni fel!
Jag har uppdaterat nu.
Eller snart, när jag har klickat på spara och publicera.

Sen var det kanske någon som undrade vad som händer i min vardag just nu.
Men jag lovar, ni vill inte veta
- ni kommer få mardrömmar!
Nej, men så här är det; jag har inte haft internet sedan domedagen (fredagen den 7 okt 2011), prov varje vecka, plugg utan internet vilket resulterade i Mvg. Typ så.
Egentligen vill jag ladda upp en bild. Det vill jag i varje inlägg.
Men sen är det den där långa historien som ni inte orkar höra på (eller som jag inte orkar skriva?) som i vilket fall berättar om att det är absolut omöjligt! 
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Naw, du borde verkligen sluta knarka internet :o (haha, ska jag säga...) Yey, ett inlägg föresten :o

2011-10-19 @ 16:40:07
URL: http://enlitenknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0