Lördagen i bilder

Okej, bara för min (tötntiga) kompisar sitter och spelar anden i äggkoppen så tänker jag uppdatera här lite. Jag tror att anden precis togs över Vivis kropp.



Men i alla fall, nu tycker jag att vi tar lördagen i bilder i stället :D '
Vid lunch anlände vi till Lund och så styrde vi stegen mot ljud och bildskolans öppet hus!
Det var trevligt där. Väldigt trevligt faktiskt och den är nu en stark kandidat inför gymnasievalet c:

Efter det trevliga besöket tog vi en paus på Coffee break. En väldigt trevlig paus.
Mums...

Kvällen spenderades med underbara människor och god mat, och, hm, en del tårar (jag säger bara - unga Leonardo Dicaprio - Titanic)

Kvällen ska spenderas på skolan faktiskt, med de förra niorna som ska komma och prata om sina gymnasien. Trevligt :D
Matildas kommenter på detta: Hej jag heter Matilda å vi alla vet ju att jag e ......


Kommentarer
Postat av: Ella :D

Anden i äggkoppen, på kp? HAHAH :D

2011-10-24 @ 20:14:36
URL: http://enlitenknas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men NEJJE! Hela poängen var ju att den kommentaren bara var insmygen sådär bland texten. Nu ser det ju helt dumt ut! :(

2011-10-25 @ 18:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0