Heheheheee

Halkar ju efter med inläggen ;s, fy på mig ! >-<
Menmen, jag har ju glömt att skriva om mina nya kaffebrusgrejer!
Asså, det var ingen positiv överraskning när jag slet upp kartongen med min blivande ögonsten innuti. Man var tvungen att ställa in på hösgsta bländare! om man ställde in den på typ f/1.8 så stog det bara "lås objektivet på högsta bländarantalet". Och ännu värre blev det när jag läste manualen.. På alla recentioner som jag har läst står det att den har autofokus. Det heter till och med AF i namnet, meeen, man kunde inte ställa in det på objektivet?
hmm
Så, jag plockade fram manualen och då stod det att autofokus funkar på alla kameror utom dx-kamerorna och D5000, men även D3000 :(
Snacka om att jag blev besviken, jävla skit >-< :c

Men, jag lovade mattis igår att jag skulle ladda upp lite cupcakesbilder så då får jag väl göra  det i dag i stället ^^ ;p
(bilderna kommer i nästa inlägg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taskigt :(

Haha, vad betyder autofokus xDD?

2011-03-22 @ 21:30:29
Postat av: Ella :D

Men åh, den kommer ju inte ihåg mig >.<

2011-03-22 @ 21:31:16
Postat av: Matilda

yamyam, cupcake :P BIILdER :D :D

2011-03-22 @ 22:32:24
URL: http://dentifrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0