Datorlös

Min bästa vän är i princip död. Jag grät för hans skull idag. Eller, han bär på väldigt dyrbara saker, hmm, nä, han bar på dom. inte nu längre.
15 000
femtontusen
fattar ni!?
15 000 bilder!
femtontusen unika bilder.
Min hobby, nä, mitt liv.
Det här inlägget blir nog det sista jag någonsin skriver på hans perfekta tangenter...
Han ska till sjukhuset om ett par timmar, men eftersom hela han är typ attackerad, så har all information, alla bilder, alla mina skrivna böcker, all min musik, ALLT, försvunnit.
det e liksom
gone
gone with the wind
vi får hoppas att läkarna kan ge honom en ny hjärna och laga hans hjärta och pumpa in nytt blod i hans ådror så att han kan bli den han en gång var.
Hejdå Albert

ps. detta kommer dessutom innebära att ja gblir datorlös och kan inte uppdatera någonting, någonstans, över huvud taget. Jag kommer vara avskuren från hela världen.
Vi ses i nästa liv!

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Oh neej :(

RIP Albert... x)

Men föresten, kan man inte bara ta ut minneskortet?

2011-03-25 @ 17:09:09
Postat av: Nadja

Buhu.. Stackars,stackars Albert RIP x(

2011-03-27 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0