Dagen idag :) och några till.

Ja, några till, ska vi börja med dom? :)
I torsdags sov jag över hos Matilda (som för övrigt har ny blogg: http://dentifrice.blogg.se/ , dentifrice betyder tandkräm för er som undrar xD). Det var kul! :) Vi kollade på en asdålig film, fishtank, se aldrig den! O.o Den totalt sög.
Vi blev trötta och gick och la oss vid tolv eller ngt, man blir trött av dålig film..
Dagen därpå vaknade jag av något som krasade och det visade sig vara Pysen (matildas katt) som satt på skrivbordet och tuggade på matildas växt, han är lite konstig x') Då var klockan 8 och jag kunde inte somna igen x( Vid 10-tiden drog jag lite i Matildas täcke men möttes då av en argsint fräsande livsfarlig människa och lät henne sova vidare :3 (visst e jag snäll?) Vid 11-tiden vaknade hon och vi gick ner och åt frukost, bakade en kaka och såg på trollkarlen från oz. Jag är inte så förtjust i gamla filmer men eftersom det är denna storyn vi ska spela som teater nu på våren så var det ändå intressant att se den :)
efter filmen åkte jag hem och duschade och sen åkte vi in till malmö. Vi köpte mackor på subway och såg på lets dance :) men vet ni vem som åkte ut? Jo, Anders Bagge, Buuhuuuuu, min favorit vafan :(

Idag började vi med att smått vandra omkring i affärerna i malmö utan någon större köpentusiasm.
Såå, vi drog till Nova istället x')

Nu måste jag tyväääärr avbryta för att nu ska jag gå ner på Siesta och äta potatismos :D (klockan är inte alls 21:26 (a) )

Fortsätter inlägget sen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Ella :D

de va så bajsigt att han åkte x(

2011-01-29 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0