Smutsig gris :)♥

Jag lovade ju faktiskt att ni skulle få se bilderna men det funkar fortfarande inte med just de filerna >-<
Men fuck that!
Vi e mycket sötare, gänget, irl! ♥
Tyvärr ser jag exrteemt mongo ut på alla bilderna, hahhahahha, vi alla blev nog lite mongo menmen xDD
Ja, heldagen blev så  bäst som den kunde bli helt enkelt!
Bortsett från lite avramlingar och lite sparkar och skador så var det det roligaste på väääääldigt länge!!! :D:D:D♥ Tack alla för att ni gjorde min dag♥ Detta kan jag leva på ett tag framöver x'D
Bara för det får ni bild på Skitgrisen :)♥
Haha, efter långa turen med mycke galopp så vart han ju en aning svettig, haha xD
Den bästa lösningen på det är ju ofc att rulla sig och bli en liten skiitgriis! ^^♥

Kommer kanske lite fler bilder från heldagen och kanske någon från när jag fotade med Elvira (http//:LitenRutigPrick.blogg.se) Men vi får se :))♥

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Det var bääst :D

Jippie att borsta han sen xD

2011-02-27 @ 22:23:08
Postat av: Ella :D

Det var bääst :D

Jippie att borsta han sen xD

Du måste lägga upp fleeeeer bilder juuuu :D:D <3

2011-02-27 @ 22:23:58
Postat av: Matilda

Ella har visst gjort samma tabbe, två kommentarer ;) Vilken lortpelle!

2011-03-02 @ 18:48:05
URL: http://dentifrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0