Litet komma-ifatt-inlägg xD

Förlåt för att jag int ehar uppdaterat på ett tag men har haft fullt upp ;s
Torsdag:
Matteprovet gick sådäär, hoppas på VG men vet inte :/
Efter skolan drog jag hem till Elle som vanligt och vi red Piggabacken-rundan. Det tog typ aslångt tid för det var helt stenfruset i marken så vi kunde knappt galoppera.. Annars brukar det bara ta en timme typ, då innehållande en hel del fartfylld underbar galopp ♥
Sen på kvällen gjorde jag svenska-läxan, tog lite längre tid än väntat så jag gick väll inte å la mig för än typ tvåtiden? >.<
Fredag:
Drama med Johan ända fram till lunch och sen hattparaden till typ tjugo i två, så inga lektioner var måttligt härligt nu som inledning på sportlovet! ♥
Sen drog jag till Malmö för att morfar fyllde 76, god mat tackar man väl aldrig nej till? :) och sen attackerade huvudvärken mig -.- inga äckliga tabletter hjälpte ._____. Så gick och la mig vid 11-tiden ^^
Lördag:
oj! det är fan idag xD
Jag, pappi och ace har avarit ute och handlat lite, Ace drar ju till fjällen idag, så lite skidbyxor och vantar till honom. Själv smet jag in på Hööks och shoppade loss lite :$ Manno ska ju skina och blänka förstås! :D ♥
Här kommer lite bilder :*
Senskydd från Hööks: 189:-
Schabrak från Hööks: 89:- (reapris! :D♥)
Utetäcke Hööks: 299:- (hihi, halva priset :3♥)
och skidhandskar som kommer användas som ridhandskar från butiken Outlet: 79:- (pappa payade! :D:D)
Detalj från schabraket: Broderad pålle i Mullestuk tecknad av Lena Furberg :)
Täcket C:
Sådärja, nu får det räcka man får inte ha för mycket av det goda :p
Gutenbaj♥

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Gillar schabraket :D

2011-02-19 @ 23:22:16
Postat av: Vilma - Rainbowtears ~

Asså gud manno kommer bli så söt i det <3 :)

2011-02-22 @ 15:48:46
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0