Stopp

Nä, nu ska ni få ett riktigt blogginlägg, inte bara massa förvirrande strunt >-<
Igår var jag som sagt hemma hos Matilda och fotade hundarna :}
Idag stack jag till Malmö vid 11-tiden och så har vi varit ute och handlat och uträttat lite halvroliga ärenden.. Direkt när jag kom gick jag till någon konstig, vad heter det nu igen? Choklatie? aja, vet inte hur det stavas xD menmen, och handlade lite exklusiva självvalda chokladbitar, eller vad man nu ska säga xD Han blev glad och jag tror att jag prickade rätt i hans smakområden för han blev väldigt förtjust i marsipantryfflarna, euuuw >-< xD
Ikväll ska vi till Helenes syster, Mia och äta mat :) hon är väldigt bra på att laga mat så det ska bli kul, eller snarare gott ;)
Längtar tills imorrn :D hoppas nu bara att Towe kryar på sig ! :o

Just nu sitter jag och väntar på att livesändningen från Vigo ska börja :) Världscuphoppningen asså 8)

nerd. tsssssssss...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vem e han? Din pappa ;D ? Krya på dig Towe :D Har också ätit gott ikväll :D

2011-02-13 @ 00:48:11
URL: http://dentifrice
Postat av: Ella :D

Jag gillar förvirrat strunt ju C: xD

2011-02-13 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0