Jovisst! 8)

Haha, min nuvarande mest trogna läsare och kommenterare, Ella, skrev "Lilleman C: <3" som kommentar under föregående inlägg. Jag tolkar det som att hon vill ha bilder på Plutte :D Jovisst, det kan du få! :D:D
Och du Ella, JA man får gärna skriva sitt namn ;)   (jag hoppas att du vet att du annars bara kan klicka "kom-ihåg-mig-rutan" när du skriver in ditt namn ;p)
Ni får gärna fortsätta kommentera om det är några andra bilder ni vill se; t ex naturbilder, bilder från skolan, bilder på asse och berra, supergammla bilder eller vad som helst! 8D♥

Känner att det blev lite rörigt där men här kommer några bilder ^-^♥
Tycker att denna bilden e så mysig ^^♥
Haha, naaw, gammal bild från holma :)) ♥♥♥
Nä, det är alldeles för segt att ladda upp bilder till blogg.se, ni får nöja er med dehär idag ^^♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. åh tack :) Tänk för att det faktiskt gör det, ljuset är endast från fönstret :) Fint dagsljus.



Jo jag vet, har tänkt på det men förra veckan flyttade jag till pappa ett tag och där har jag ingen dator just nu, ska försöka göra några inlägg sedan när jag är tillbaka hos mamma och vid min vanliga dator :)

2011-02-02 @ 17:25:57
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: Ella :D

Mohahah ja e så duktig på att kommentera ;D

Haha jag har inte sett kommihågknappen innan xD

Flerdjurbilder :D?

2011-02-03 @ 19:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0