I just came to say Hello.... dunkdunk.. xD

Haha, köpte precis Martin Solveig featuring Dragonette – Hello från Itunes xD Hihihihihi...'.'
Nu ska jag egntligen städa lite haha, filmade massa klipp från när jag dammsög :3 xDD Ni skulle ha sett :'P
När jag har dammsugit och svabbat hela nedanvåningen (-.-') så ska jag plugga lite på engelskaglosorna (-.-' -.-') och sen ska jag räkna matte inför provet nästa vecka ._. (-.-' -.-' -.-')
Men med lite musik fungerar allt ^^♥
Får bli en bild på mig bara för att det var längesedan ^^ Och för att den är somrig och det är mysiga färger i den, + att den påminner mig om Böste ^^ Det är Matilda som tog bilden i somras när vi var i böste på strandbryggan och väntade på fullmånen :D ♥
När mattis tappade sin filmkamera i vattnet när det kom en fet barnfamilj ... xD♥

Kommentarer
Postat av: JoohannaO.o

tog mig samman, hämtade min iPod, mobil och mattebok. Satte på iPoden. Öppnade matteboken. Började spela spel på mobilen.xD

Gaah,helt jävla omöjligt att plugga matte hemma ju!;O och engelskan...-.-

plugguggugguggaggaplugguggugguggaggaplugga...

2011-02-09 @ 20:17:28
URL: http://sweeetpotato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0