Happy birthday to, zumzumzum... me x3

Ja. lite försent för det var igår menmen ^^ De första presenterna rullade in igår på kvällen då jag vart lite sen med önskningarna.. ^-^ men glad blev jag i alla fall :D
Presenterna:
1. UV-filter, 58mm till teeobjektivet
2. En fjärrutlösare till kameran! :D
Det ända problemet är att jag inte har en aning om hur jag ska få igång fjärrutlösaren? >.< Antar att jag får fråga http://joonnas.beldo.se/ , hon är superduktig och ger mig mycket inspiration så jag tycker att alla ska besöka och följa henne ! :'D Dessutom är hon väldigt snäll med att svara på frågor så ja, jag frågar henne ^-^

Nu har jag precis bakat kärleksmums i orket från en ipren, haha xD Sjuk egentligen, men jaja .. :)

Kommentarer
Postat av: Ella :D

Grattis :D Igen tror jag xD

2011-02-05 @ 13:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0