Elviiiiira :D

Nu bär det av till Elle, igen ! :D Jag kom hem därifrån för ungefär 5 - 6 timmar sen x)
Vi gick en promenad med hästarna igår, Vivi har oxå varit med förresten, fast jag hoppade upp på asse och red lite barbacka :) Mys ^^ <3
Och så har vi spelat en heel del Wii, har sån jäkla träningsvärk efter det där förbenade (haha elle! xD) dansspelet där jag forlorade i princip hela tiden, heh, men det var kul ändå xD
för att inte glömma att retas lite, aå har vi ju såklart bakat kärleksMUMS :D ^^
Men näj, nu måste jag packa lite, dom komer snart och hämtar mig :))
Hejdå kära bloggläsare ^^
för er som undrar så går det fortfarande inte att ladda upp bilder -.-'

Kommentarer
Postat av: Elvira

Haha, forbenade xD!

2011-02-24 @ 22:30:45
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/
Postat av: Ella :D

Hahahahahaha yeee, träningsverk från wiii xDDD

2011-02-24 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0