7. En sak som aldrig får hända!

Oj. EN sak, Vad är detta?
ojojoj. Hm.
JO JAG VET JAG VET
- MIN HÅRDDISK FÅR ALDRIG KRASCHA!
jo, nu är det såhär att jag är väldans korkad och har alla mina bilder på ett ställe, en dator som typ har cancer - inte så smart.
Bilder betyder fruktansvärt mycket för mig, visst finns det fortfarande minnesbilder i mitt huvud, men minnen med riktiga bilder betyder så mycket mer ! <3
Speciellt filmer väcker tydliga minnen. Då får man verkligen den riktiga känslan i kroppen!
(självklart är det ju så att ngn i min falmilj eller mina vänner inte får dö är viktigare än min hårddisk, men jag antar att den här punkten vill att man syftar på något lite anorlunda?)

Jag menar - vem hade kommit ihåg det här lika bra utan en bild?

Lite äckligt dock, så jag klippte av dom :( Men först efter att jag hade samlat på mig ett till!

Eller detta? :

Min bror är ganska söt på den här bilden, kan bero på att han är på fel håll.... .__.
åkej, jag får komma med lite bättre bilder å argument sen, har ju mammas dator så det är lite snålt med mina minnen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0