3. Det här behöver jag träna mer på

Oj. Det finns mycket. Oändligt mycket.
Jag tror jag behöver öva på att vara mig själv. Har lite svårt för att känns mig bekväm med andra människor, speciellt om jag inte känner de så bra, blir sån tryckt stämning då och man kan liksom inte riktigt släppa loss och vara sig själv. Egentligen kan jag typ bara vara mig själv på riktigt riktigt när jag är med Matilda eller Elvira. Det är så lätt att vara sig själv med de å vi har samma intressen och ja, allt är liksom perfekt när man är med dom (och alla mina andra kompisar också förstås, puss på er :* ).
Med andra ord är det kanske mitt självförtroende som behöver byggas upp.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Naw. gullit att du nämnde mig <3 dessutom känner jag igen mig i det du skriver ...

Fast har blivit bättre ! Vi ska bygga upp vårt självförtroende tsm! step by step

2011-12-10 @ 23:59:46
URL: http://litenrutigprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0