Problem...

Asså jag har, hej förresten! :3
Jaja, ett problem.. Hur ska man kunna svara  på frågorna som ställs i kommentarerna? ;o Man kan ju inte själv kommentera tillbaka, för jag tror inte att personen som har ställt frågan går in och letar i kommentarerna efter svaret på frågan? hmm :c
aja, så länge får jag väl svara i inlägg så länge x)
Hajat frågade mig:
Söta bilder :3 Är det din? Och är det din kamera den som är på headern? ^^
Och jag svarar:
Tack, min kompis Elvira som fotat bilderna på mig och hästarna och det är även hennes hästar ;) Jag brukar komma och rida på dom 1-2 dagar i veckan c: Och ja,  det är min kamera och mitt älskade tele-objektiv :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0